Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

25 Αυγουστου 2007

Είμαι στο σπίτι της γιαγιούλας μου στη Θεσσαλονίκη , κοντά στην Ανάληψη, ντάλα καλοκαιρι, στρωμένο στο χωλ ενα τραπεζάκι ξύλινο , ίσα ίσα χωράς να περάσεις στην κουζίνα, απλωμένο φάτσα φορά το λαπ τοπ, κ έχουν πάρει φωτά τα τεστ για το Toefl. Είμαι ηλιοκαμεμμενη, φοράω ενα πράσινο μακρύ μπλουζακι bsb από το 2003 κι ενα χοτ σορτς λευκό, ποδαράκια λεπτά σα κεράκια της λαμπρής,  53 κιλά τοπ κ η γιαγιά μου ακούει τελεβιζιον στη διαπασών... κλασσικά...



Ανάμεσα από τα τεστ παίρνουν φωτιά κ τα μηνύματα στο msn, -γεια σου τι κανεις είμαι ο Γιωργος, ...-καλα ευχαριστώ, εσύ; -γεια είμαι ο Αντώνης μήπως ενοχλώ ( τι να ενοχλείς ρε μαλακα; το κουδούνι μου βαρας;) -γεια σου, είσαι κούκλα, πότε θα βρεθούμε από κοντά; ο Σπύρος, ο Κώστας (ειδικά από αυτό παρά πολλοί, πόσους έχουμε αλήθεια;;;;) , ο Γιαννης (κι από αυτούς... ) , ο Γιωργος, ο Φίλιππος, ο Πέτρος, ο Μακης, ο Σακης, ο Νίκος (μπλιαχ...) ο Χρήστος (πιλότος...μανάρι...τι θυμάμαι τώρα,...) ο Λευτέρης, ο Αλεξ....ο ποιος;;;ο Αλεξ ;;; hi, I am John Alex who are you? Nice to meet you, you are so beautiful... Jesus! Εδώ,... ας σταθούμε... ψηλός , μελαχρινος, γαλάζια μάτια, ελληνοαμερικανος 3ης γενιάς, που έλεγε μόνο γιαγιά , παππού κ αυγολέμονο .. ντιπ βλαμμένο άτομο κάνει τουρ στην Ελλάδα για διακοπές....

Στην τίβι, η Ελλάδα καίγεται! έκτακτο  μετά το έκτακτο.... τα χωρια της Ηλίας τυλίγονται στις φλόγες... τι γίνεται ρε παιδιά;; Έξω 40 υπό σκιαν, και πασχίζω να τελειώσω τα τεστ γιατί το απόγευμα δίνω εξαιτασεις σε ενα κεντρο εξεταστικό στη διαγώνιο κι εμένα εκτός από την Ηλία εχει πάρει φωτιά ο κωλος μου... το ανεμηστηρακι δίπλα μου δουλεύει αδιάκοπα γιατί η δροσιά από το πέρα δωμάτιο που είναι το air condition δε με πιάνει, η γιαγιά κανει κάτι εύκολο να φάμε κ τη βοηθάω να το τελειώσει...

Κάνω  ενα διάλλειμα στο μπαλκόνι για τσιγάρο κ ice tea και τα τηλ παίρνουν φωτιά.. ο Αλεξ επιμένει πως αν δεν με γνωρίσει τώρα που έρχεται στο Ελλάδα δεν θα εχει δει τίποτα από Ελλάδα και του κάνω την χάρη να με δει... ως αξιοθέατο...Τον αποφεύγω μια δυο μέρες μέχρι να τελειώσω το τεστ... στο οποίο  πατώνω και νομίζω ότι έχω γράψει για 100!

Baby I want to see you,... will you come to take me from the airport??? ( Σιγά να μη...γελοιε... ηθελε να γλιτώσει ταξί ο σπάγκος)




Την επόμενη τον συναντώ στο Ιμπεριαλ Πάλας 12.00 το μεσημέρι...
  γιαγιά : -που θα πας ;
   -έχω ενα ραντεβού
   -να προσέχεις...